REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/7064
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKarczewski, Daniel-
dc.contributor.authorMarhula, Joanna-
dc.contributor.authorRybarczyk, Magdalena-
dc.date.accessioned2018-10-05T08:50:32Z-
dc.date.available2018-10-05T08:50:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationCrossroads. A Journal of English Studies 17 (2/2017), pp. 5-7pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/7064-
dc.language.isoenpl
dc.publisherThe University of Bialystokpl
dc.titleEditorialpl
dc.typeOtherpl
dc.description.referencesBarczewska, Shala. 2017. Conceptualizing Evolution Education. A Corpus-Based Analysis of US Press Discourse. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing.pl
dc.description.referencesGeeraerts, Dirk. 2006. “A rough guide to Cognitive Linguistics.” In Geeraerts, Dirk (ed.) Cognitive linguistics: Basic reading. Cognitive linguistics research 34.Berlin: Mouton de Gruyter, 1–28.pl
dc.description.referencesMusolff, Andreas. 2016. Political Metaphor Analysis. Discourse and Scenarios. London: Bloomsbury Academic.pl
dc.description.referencesTaylor, John E. and Kam-Yiu S. Pang. 2008. “Seeing as though”.English Language and Linguistics 12(1), 103–139.pl
dc.identifier.eissn2300-6250-
dc.description.issue17 (2/2017)
dc.description.firstpage5pl
dc.description.lastpage7pl
dc.identifier.citation2Crossroads. A Journal of English Studiespl
Występuje w kolekcji(ach):Crossroads. A Journal of English Studies, 2017, Issue 17
Varia (WFil)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Crossroads_17_2017_D_Karczewski_J_Marhula_M_Rybarczyk_Editorial.pdf110,55 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)