Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/4764
Tytuł: | Моделирование личностно-ориентированного обучения иностранному языку |
Inne tytuły: | Modelowanie spersonalizowanego nauczania języka obcego Development of Learner-centered Model of Foreign Language Learning |
Autorzy: | Гец, Марина Геннадьевна |
Słowa kluczowe: | modernizacja edukacji działalność innowacyjna paradygmat edukacyjny nauczanie spersonalizowane technologie pedagogiczne modernization of education innovative activity educational paradigm learnercentered teaching techniques and technologies |
Data wydania: | 2016 |
Data dodania: | 30-lis-2016 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Linguodidactica, tom XX, 2016, s. 63-70 |
Abstrakt: | W artykule przedstawiony został spersonalizowany model nauczania języków obcych. Przesłanką projektowania podanego modelu jest gotowość wykładowców oraz nauczycieli do innowacyjnej działalności. Na przykładzie wykładu zilustrowane są przemiany w funkcjach wszystkich uczestników procesu edukacyjnego. Szczególna uwaga zwrócona jest na kompleksowe wykorzystanie spersonalizowanych technologii edukacyjnych. Incremental modernization of higher education aiming at quality enhancement brings about transformations of the aim and concept, management and structure, content, technologies and techniques, teaching aids and resources, diagnostic, evaluation and assessment tools. Innovations are perceived as qualitative changes turning ideas into novelties in the educational process and its management. Innovative techniques of learner-centered foreign language teaching can sort out differences between a constantly growing level of imposed demands and requirements to the level of language acquisition and lagging level of personal sociopsychological readiness for them of the subjects of educational process. |
Afiliacja: | Минский государственный лингвистический университет, Кафедра педагогики и методики высшей школы |
E-mail: | pm_highschool@mslu.by |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/4764 |
DOI: | 10.15290/lingdid.2016.20.05 |
ISSN: | 1731-6332 |
Typ Dokumentu: | Article |
Występuje w kolekcji(ach): | Linguodidactica, 2016, tom XX |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Linguodidactica_20_05.pdf | 280,12 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)