REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/4506
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorStępień, Justyna-
dc.date.accessioned2016-09-13T10:33:08Z-
dc.date.available2016-09-13T10:33:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationBiblioteki bez użytkowników...? Diagnoza problemu, V Ogólnopolska Konferencja Naukowa, Supraśl, 14-16 września 2015, praca zbiorowa pod redakcją Haliny Brzezińskiej-Stec i Jolanty Żochowskiej, Białystok 2015, s. 125-140pl
dc.identifier.isbn978-83-7431-484-8-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/4506-
dc.description.abstractW artykule podjęto rozważania na temat nowoczesnych usług, e-usług oraz usług okołobibliotecznych związanych z kulturą oraz zagospodarowaniem czasu wolnego. Rynek ten w ciągu ostatnich dziecięciu lat przeszedł ogromne zmiany, zarówno jeśli chodzi o dostęp do technologii, infrastruktury, jak i w oferowaniu nowych usług, doboru oferty produktowej. Na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród czytelników korzystających z usług Biblioteki Uczelni Łazarskiego zaprezentowano oczekiwania użytkowników, a także podjęte przez uczelnię działania odpowiadające na zapotrzebowanie.pl
dc.description.abstractThe analysis in the article refers to the issue of modern services, e-services as well as other services rendered in the library, connected with culture and leisure time organization. This market has been undergoing impressive changes for the last five years, with regards not only to the access to technology or infrastructure, but also to offering new services and the product range. The users' expectations as well as appropriate actions taken in order to meet particular needs have been presented on the basis of the research carried out among the readers of Lazarski's Library.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectusługi bibliotecznepl
dc.subjecte-usługipl
dc.subjectoczekiwania użytkownikówpl
dc.subjectlibrary servicespl
dc.subjecte-servicespl
dc.subjectusers' expectationspl
dc.titleOferta biblioteki a potrzeby i oczekiwania użytkowników. Wnioski z badańpl
dc.title.alternativeLibrary’s offer in comparison to users’ needs and expectations. Study conclusionspl
dc.typeBook chapterpl
dc.description.Emailjustyna.stepien@lazarski.edu.plpl
dc.description.AffiliationBiblioteka Uczelni Łazarskiego w Warszawiepl
dc.description.referencesAnderson J. C., Kumar N., Narus J. A.: Sprzedawcy wartości: zarządzanie wartością oferty handlowej. Warszawa 2013.pl
dc.description.referencesBiblioteka Narodowa. Tryb dostępu: www.bn.org.pl [10 czerwca 2015].pl
dc.description.referencesEjdys J., Matuszak-Flejszman A.: Od integracji systemów zarządzania do TQM. Poznań 2003.pl
dc.description.referencesJanoś-Kesło M.: Organizacje pozarządowe na rynku usług społecznych w Polsce. Warszawa 2013.pl
dc.description.referencesKaczmarek T.: Oferta i kontrakt w eksporcie. Warszawa 1996.pl
dc.description.referencesKaraszewski R.: Zarządzanie jakością. Toruń 2005.pl
dc.description.referencesNahotko M.: Jakość usług bibliotecznych jako elementu usług edukacyjnych [dokument elektroniczny]. „Biuletyn EBIB” 2004, nr 1. Tryb dostępu: http://ebib.oss.wroc.pl/matkonf/atr/nahotko.html [10 czerwca 2015].pl
dc.description.referencesSkrzypek E.: Jakość i efektywność. Lublin 2000.pl
dc.description.referencesStatut Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego. Warszawa 2008.pl
dc.description.referencesStępień J.: Biblioteka Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego. „Obsesja” 2008, nr 2, s. 16.pl
dc.description.referencesStępień J., Hollender H.: Biblioteka Uczelni Łazarskiego. „Forum Akademickie” 2008, nr 10, s. 15.pl
dc.description.referencesSzczepańska K.: Kompleksowe Zarządzanie Jakością TQM. Warszawa 1998.pl
dc.description.referencesUczelnia Łazarskiego. Tryb dostępu: www.lazarski.edu.pl [10 czerwca 2015].pl
dc.description.referencesWawak S.: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Gliwice 2002.pl
dc.description.pages125-140pl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
V Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Biblioteki bez użytkowników...? Diagnoza problemu", 14-16 września 2015

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
10_Stepien.pdf488,4 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)