REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/4494
Tytuł: Sprawozdanie z XXIX Letniej Szkoły Młodych Pedagogów. O poszukiwaniu, poznawaniu i tworzeniu samego siebie. Teoretyczna i praktyczna perspektywa. Pułtusk, 14–19.09.2015
Inne tytuły: The report of the 29th Summer School for Young Pedagogues: About searching, discovering, and creating oneself.The theoretical and practical perspective.Pultusk, 14-19.09.2015
Autorzy: Grzegorek, Jerzy Norbert
Słowa kluczowe: Letnia Szkoła Młodych Pedagogów
poszukiwanie
poznawanie
tworzenie siebie
The Summer School for Young Pedagogues
searching
discovering
creating oneself
Data wydania: 2016
Data dodania: 8-wrz-2016
Wydawca: Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Parezja, 2016, nr 1(5), s. 150-161
Abstrakt: Tekst stanowi sprawozdanie z XXIX Letniej Szkoły Młodych Pedagogów w Pułtusku, pod auspicjami Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN, której współorganizatorem była Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Debaty skupiły się wokół tematu: „O poszukiwaniu, poznawaniu i tworzeniu samego siebie. Teoretyczna i praktyczna perspektywa”.
The text constitutes the report of the 29th Summer School for Young Pedagogues in Pułtusk operating under the auspices of the Committee of Pedagogical Sciences of the Polish Academy of Sciences, whose co-organizer in 2015 was the Maria Grzegorzewska University in Warsaw. The debates focused on the following topic ‘About searching, discovering, and creating oneself. The theoretical and practical perspective’.
Afiliacja: Uniwersytet Szczeciński
E-mail: jerzygrzegorekpt@gmail.com
URI: http://hdl.handle.net/11320/4494
DOI: 10.15290/parezja.2016.05.12
ISSN: 2353-7914
Typ Dokumentu: Article
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2016, nr 1

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gzregorek_Parezja_1_2016.pdf521,47 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons