Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/4207
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Młynarczuk-Sokołowska, Anna | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-17T11:23:00Z | - |
dc.date.available | 2016-06-17T11:23:00Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Pogranicze. Studia Społeczne, T. 26, 2015, s. 103-113 | pl |
dc.identifier.issn | 1230-2392 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/4207 | - |
dc.description.abstract | The main purpose of this paper is to show the role of creative activity in non-formal intercultural education. The author presents creative ways of implementing the idea of non-formal intercultural education within the educational process. On the basis of the non-formal intercultural education postulates, she analyses three examples of educational initiatives (directed to children, teenagers and adults), which included creative activity (literary, artistic, photographic, etc.). | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.subject | creative activity | pl |
dc.subject | cultural diversity | pl |
dc.subject | intercultural competence | pl |
dc.subject | non-formal intercultural education | pl |
dc.subject | the Other/Stranger | pl |
dc.title | Bliżej odmienności. Twórcza aktywność w międzykulturowej edukacji nieformalnej | pl |
dc.title.alternative | Closer to otherness. Creative activity in the non-formal intercultural education | pl |
dc.type | Article | pl |
dc.identifier.doi | 10.15290/pss.2015.26.06 | - |
dc.description.Email | annamlynarczuk@tlen.pl | pl |
dc.description.Affiliation | Wydział Pedagogiki i Psychologii. Uniwersytet w Białymstoku | pl |
dc.description.references | Kamińska K. (2005), W stronę wielokulturowości w edukacji przedszkolnej, Warszawa | pl |
dc.description.references | Lewowicki T. (2000), W poszukiwaniu modelu edukacji międzykulturowej, (w:) Edukacja międzykulturowa w Polsce i na świecie, Katowice | pl |
dc.description.references | Lewowicki T. (2011), Wprowadzenie, (w:) T. Lewowicki, A. Szczurek-Boruta, J. Suchodolska (red.), Pedagogika międzykulturowa wobec wykluczenia społecznego i edukacyjnego, Cieszyn–Warszawa–Toruń | pl |
dc.description.references | Maj B. (2005), Podstawowe środowiska wychowawcze wobec idei edukacji międzykulturowej (w:) A. Szerląg (red.), Wielokulturowość – międzykulturowość obszarami edukacyjnych odniesień, Kraków | pl |
dc.description.references | Młynarczuk A., Sokołowski M. (red.) (2010), Uwiecznić Atlantydę. Wielokulturowość Podlasia w edukacji nieformalnej, Białystok | pl |
dc.description.references | Nęcka E. (2001), Psychologia twórczości, Gdańsk, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. | pl |
dc.description.references | Nikitorowicz J. (2009), Edukacja regionalna i międzykulturowa, Warszawa | pl |
dc.description.references | Rogers A. (2004), Non-formal education: Flexible schooling or participatory education?, Hong Kong | pl |
dc.description.references | Różańska A. (2011), Poznajemy Innego, pozbywamy się stereotypów i kształtujemy tolerancję, (w:) T. Lewowicki, J. Suchodolska (red.), Dzieci w procesie kształtowania postaw kulturowych, Katowice–Cieszyn–Warszawa–Kraków | pl |
dc.description.pages | 103-113 | pl |
dc.description.volume | 26 | pl |
dc.description.firstpage | 103 | pl |
dc.description.lastpage | 113 | pl |
dc.identifier.citation2 | Pogranicze. Studia Społeczne | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Artykuły naukowe (WNoE) Pogranicze. Studia Społeczne, 2015, tom XXVI |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Pogranicze_26_Mlynarczuk-Sokolowska.pdf | 120,87 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)