REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/3752
Tytuł: Kompetencje kluczowe dzieci i młodzieży. Praktyka edukacyjna
Redaktor(rzy): Uszyńska-Jarmoc, Janina
Nadachewicz, Katarzyna
Słowa kluczowe: kompetencje kluczowe
rozwijanie kompetencji kluczowych
przemiany cywilizacyjne i kulturowe
edukacja dzieci i młodzieży
Data wydania: 2015
Data dodania: 22-sty-2016
Wydawca: Wydawnictwo Akademickie „Żak"
Abstrakt: Prezentowana publikacja to druga z serii książek [pierwsza to: Kompetencje kluczowe dzieci i młodzieży. Teoria i badania, red. Janina Uszyńska-Jarmoc, Małgorzata Bilewicz, Wydawnictwo Akademickie „Żak”, Warszawa 2015] poświęconych kompetencjom kluczowym człowieka. Jest próbą odpowiedzi na wyzwania edukacyjne wynikające z przemian cywilizacyjnych i kulturowych, odsłania różne spojrzenia na edukację dzieci i młodzieży, zwłaszcza w kontekście rozwijania kompetencji, które są niezbędne „tu i teraz” oraz w przyszłości. Celem opracowania jest prezentacja rozważań, wymiana poglądów i doświadczeń związanych z problematyką wspierania dzieci, młodzieży i dorosłych w procesie nabywania kompetencji kluczowych. Teksty dotyczą różnych kompetencji określanych mianem kluczowych, nie tylko tych, które są wymienione w dokumencie Rady Europejskiej z 2006 roku
Sponsorzy: Wydawnictwo Akademickie „Żak”, Fundacja Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji Społeczno-Pedagogicznych
URI: http://hdl.handle.net/11320/3752
ISBN: 978-83-62015-93-1
Typ Dokumentu: Book
Występuje w kolekcji(ach):Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kompetencje_kluczowe_Praktyka_edukacyjna.pdf4,84 MBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons