Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/3105
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Marszałek, Katarzyna | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-23T11:13:18Z | - |
dc.date.available | 2015-07-23T11:13:18Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Parezja, 2015, nr 1(3), s. 125-128 | pl |
dc.identifier.issn | 2353–7914 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/3105 | - |
dc.description.abstract | The text constitutes a review of a publication of the doctoral dissertation. It is an example of the research socially engaged. The book invites the reader for a journey, during which we can discover the life conditions of a generation of young boys from the downtown district. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.subject | review | pl |
dc.subject | research socially engaged | pl |
dc.subject | life of a generation of young boys from a downtown district | pl |
dc.title | Anita Gulczyńska, „Chłopaki z dzielnicy”. Studium społeczno-pedagogiczne z perspektywy interakcyjnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, ss. 266 | pl |
dc.title.alternative | A book review: Anita Gulczyńska, Chłopaki z dzielnicy. Studium społeczno-pedagogiczne z perspektywy interakcyjnej, Publishing House UŁ, Łódź 2013 | pl |
dc.type | Other | pl |
dc.identifier.doi | 10.15290/parezja.2015.03.11 | - |
dc.description.Email | kasiamarszalek@wp.pl | pl |
dc.description.Affiliation | Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy | pl |
dc.description.issue | 1(3) | - |
dc.description.firstpage | 125 | - |
dc.description.lastpage | 128 | - |
dc.identifier.citation2 | Parezja | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015, nr 1 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
11-Katarzyna-Marszałek_Anita-Gulczyńska-Chłopaki-z-dzielnicy- Studium-społeczno-pedagogiczne-z- perspektywy- interakcyjnej_Parezja_1_20153.pdf | 581,83 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL