REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/3105
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMarszałek, Katarzyna-
dc.date.accessioned2015-07-23T11:13:18Z-
dc.date.available2015-07-23T11:13:18Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationParezja, 2015, nr 1(3), s. 125-128pl
dc.identifier.issn2353–7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/3105-
dc.description.abstractThe text constitutes a review of a publication of the doctoral dissertation. It is an example of the research socially engaged. The book invites the reader for a journey, during which we can discover the life conditions of a generation of young boys from the downtown district.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectreviewpl
dc.subjectresearch socially engagedpl
dc.subjectlife of a generation of young boys from a downtown districtpl
dc.titleAnita Gulczyńska, „Chłopaki z dzielnicy”. Studium społeczno-pedagogiczne z perspektywy interakcyjnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, ss. 266pl
dc.title.alternativeA book review: Anita Gulczyńska, Chłopaki z dzielnicy. Studium społeczno-pedagogiczne z perspektywy interakcyjnej, Publishing House UŁ, Łódź 2013pl
dc.typeOtherpl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2015.03.11-
dc.description.Emailkasiamarszalek@wp.plpl
dc.description.AffiliationUniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczypl
dc.description.issue1(3)-
dc.description.firstpage125-
dc.description.lastpage128-
dc.identifier.citation2Parezjapl
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015, nr 1

Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons