REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2831
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSajdera, Jolanta-
dc.date.accessioned2015-05-13T08:50:05Z-
dc.date.available2015-05-13T08:50:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationParezja, 2014, nr 2, s. 118-126pl
dc.identifier.issn2353-7914-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/2831-
dc.description.abstractThe scientific discussion about the phenomenon of career rarely concerns teachers, therefore in the review of the book titled Kariery zawodowe nauczycieli. Konteksty – Wzory – Pola dyskursu by Hanna Kędzierska, published in 2012, I pay attention to the interesting approach to this issue, proposed by the author. The broad context of teachers’ professional activity constitutes an opportunity for reflection on the consequences of the political transformation for the ethos of the teacher’s work in modern times.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectteacher’s jobpl
dc.subjectcareerpl
dc.subjectsocializationpl
dc.titleNauczyciel pokorny czy zakotwiczony? Recenzja książki Hanny Kędzierskiej Kariery zawodowe nauczycieli. Konteksty – Wzory – Pola dyskursu, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2012, ss. 373.pl
dc.title.alternativeA humble or anchored teacher? Book Review by Hanna Kędzierska Kariery zawodowe nauczycieli. Konteksty – Wzory – Pola dyskursu. Adam Marszałek Publisher, Toruń 2012, pp 373pl
dc.typeOtherpl
dc.identifier.doi10.15290/parezja.2014.02.10-
dc.description.AffiliationUniwersytet Pedagogiczny w Krakowiepl
dc.description.issue2-
dc.description.firstpage118-
dc.description.lastpage126-
dc.identifier.citation2Parezjapl
Występuje w kolekcji(ach):Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014, nr 2

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Jolanta_Sajdera_Nauczyciel_pokorny_czy_zakotwiczony_Parezja_2_2014.pdf644,36 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons