REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2736
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorDudel, Barbara-
dc.date.accessioned2015-04-22T09:41:29Z-
dc.date.available2015-04-22T09:41:29Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationEdukacja dziecka – mity i fakty, pod red. Elżbiety Jaszczyszyn i Jolanty Szada-Borzyszkowskiej, Białystok 2010, s. 552-560pl
dc.identifier.isbn978-83-61209-39-3-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/2736-
dc.description.abstractThe term of educational space is widely interpreted in pedagogical literature. Various understanding of this term gives rise to growing interest in different areas of school reality. In this article there are presented the results of the research based on elementary education students’ opinions about possibilities to create chosen elements of educational space in mathematical education of primary school pupils. The article focuses on aspects connected with organizing pupils’ activities, working with children who are either talented or have difficulties in learning mathematics and ways to control and check pupils’ knowledge and abilities.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.subjectprzestrzeń edukacyjnapl
dc.subjectedukacja matematycznapl
dc.subjectpoglądy studentów pedagogikipl
dc.titleKreowanie przestrzeni edukacyjnej w kształceniu matematycznym uczniów klas młodszych w opinii przyszłych nauczycieli. Wybrane aspektypl
dc.title.alternativeCreating educational space in mathematical education of primary school pupils in future teachers’ opinion. Chosen aspectspl
dc.typeBook chapterpl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons