REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2198
Tytuł: Marketing Barriers to E-Health in The Podlaskie Province
Autorzy: Widelska, Urszula
Słowa kluczowe: e-health
marketing
Podlaskie Province
Data wydania: 2013
Data dodania: 12-gru-2014
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Optimum. Studia ekonomiczne, Nr 5 (65) 2013, s. 116-125
Abstrakt: The article undertakes the problem of a marketing scope of e-health, combined with the use of ICT in the health care system. The study focuses on the needs of patients - the main consumers of medical services. The purpose of the article is to identify marketing barriers to e-health services from the perspective of patients and the medical community. To analyze the problem an example of the Podlaskie Province was used.
Afiliacja: Urszula Widelska, Ph.D. – Faculty of Management, Bialystok University of Technology
E-mail: widelskau@wp.pl
URI: http://hdl.handle.net/11320/2198
DOI: 10.15290/ose.2013.05.65.09
ISSN: 1506-7637
Typ Dokumentu: Article
Występuje w kolekcji(ach):Optimum. Studia Ekonomiczne, 2013, nr 5(65)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
09_Urszula WIDELSKA.pdf240,34 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)