Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/16235
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Dudel, Barbara | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-26T09:32:54Z | - |
dc.date.available | 2024-03-26T09:32:54Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Edukacja elementarna w teorii i praktyce, pod red. Janiny Uszyńskiej-Jarmoc i Andrzeja Cichockiego, Białystok 2012, s. 241-260 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-61209-79-9 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/16235 | - |
dc.description | Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01. | pl |
dc.description.abstract | The article presents the results of the research on the selected areas of mathematical education in classes I-III. Observations of mathematics classes, talks and interviews with teachers as weIl as surveys aIlowed to coIlect data about the style of conducting mathematics cIasses by teachers, their opinions on difficulties that students face while learning and methods of supporting mathematically-talented students. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Trans Humana | pl |
dc.title | O wybranych problemach edukacji matematycznej w klasach młodszych | pl |
dc.title.alternative | Teaching of Learning Math in Primary School | pl |
dc.type | Book chapter | pl |
dc.rights.holder | © Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie | pl |
dc.description.references | Balachowicz J. (2009), Style działań edukacyjnych nauczycieli klas początkowych. Między uprzedmiotowieniem a podmiotowością, Warszawa, WSP TWP. | pl |
dc.description.references | Bandura L. (1968), Trudności w procesie uczenia się, Warszawa, PZWS. | pl |
dc.description.references | Brzezińska A. (1990), Swoboda czy przymus w wychowaniu. Styl pracy nauczyciela a rozwój indywidualności dziecka, "Wychowanie w Przedszkolu", nr 8. | pl |
dc.description.references | Gardner H. (2002), Inteligencje wielorakie: teoria w praktyce, tłum. A. Jankowski, Poznań, Media Rodzina. | pl |
dc.description.references | Gruszczyk-Kolczyńska E. (1997), Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki. Przyczyny, diagnoza, zajęcia korekcyjno-wyrównawcze, Warszawa, WSiP. | pl |
dc.description.references | Jeżak A. (2009), Społeczne funkcjonowanie uczniów z dyskalkulią w klasach młodszych, niepublikowana praca magisterska, Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytet w Białymstoku. | pl |
dc.description.references | Kiercul K. (2009), Styl pracy nauczyciela a rozumienie pojęć matematycznych klas młodszych szkoły podstawowej, niepublikowana praca magisterska, Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytet w Białymstoku. | pl |
dc.description.references | Klus-Stańska D. (2004), Dziecko uzdolnione matematycznie. Adrian - odsłona pierwsza, [w:] Światy dziecięcych znaczeń, D. Klus-Stańska (red.), Warszawa, Żak. | pl |
dc.description.references | Klus-Stańska D. (2004), Dziecko uzdolnione matematycznie. Adrian - odsłona pierwsza, [w:] Światy dziecięcych znaczeń, D. Klus-Stańska (red.), Warszawa, Żak. | pl |
dc.description.references | Konieczko J. (2009), Sposoby wspierania uczniów klas I-III uzdolnionych matematycznie (na przykładzie Szkoły Podstawowej nr 2 i Społecznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Białymstoku), niepublikowana praca magisterska, Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytet w Białymstoku. | pl |
dc.description.references | Kotlarski K. (1990), Czynniki oddziałujące na poziom uzdolnień: (na przykładzie uzdolnień matematycznych), Poznań, Wydawnictwo Naukowe UAM. | pl |
dc.description.references | Kupisiewicz Cz., Kupisiewicz M. (2009), Słownik pedagogiczny, Warszawa, PWN. | pl |
dc.description.references | Okoń W. (1981), Słownik pedagogiczny, Warszawa, PWN. | pl |
dc.description.references | Oszwa U. (2008), Zaburzenia rozwoju umiejętności arytmetycznych. Problem i terapii, Kraków, Impuls. | pl |
dc.description.references | Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół, Dz. U. Nr 4, poz. 17 2009. | pl |
dc.description.references | Rozporządzenie MEN z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach Dz. U. Nr 228. 2010. | pl |
dc.description.references | Rozporządzenie z dnia 19 grudnia 2001 r. w sprawie warunków i trybu udzielania zezwoleń na indywidualny program lub tok nauki oraz organizacji indywidualnego programu lub toku nauki, Dz. U. Nr 3 2002. | pl |
dc.description.references | Rozporządzenie z dnia 19 grudnia 2001 r. w sprawie warunków i trybu udzielania zezwoleń na indywidualny program lub tok nauki oraz organizacji indywidualnego programu lub toku nauki, Dz. U. Nr 3 2002. | pl |
dc.description.references | Selikowitz M. (1999), Dysleksja i inne trudności w uczeniu się, Poznań, Prószyński i S-ka. | pl |
dc.description.references | Sternberg R.J., Spear-Swerling L. (2003), Jak nauczyć dzieci myślenia, tłum. O. i W. Kubińscy, Gdańsk, GWP. | pl |
dc.description.references | Stucki E. (1983), Edukacja wczesnoszkolna procesem stymulującym rozwój zdolności specjalnych, Bydgoszcz, Wydawnictwo WSP. | pl |
dc.description.references | Ustawa z dn. 7 września 1991 r. o systemie oświaty; Dz. U. 95 poz. 425 art. 1. | pl |
dc.description.references | Włodarski Z. (1992), Człowiek jako wychowawca i nauczyciel, Warszawa, WSiP. | pl |
dc.description.firstpage | 241 | pl |
dc.description.lastpage | 260 | pl |
dc.identifier.citation2 | Edukacja elementarna w teorii i praktyce, pod red. Janiny Uszyńskiej-Jarmoc i Andrzeja Cichockiego | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (STH) Książki/Rozdziały (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
B_Dudel_O_wybranych_problemach_edukacji_matematycznej_w_klasach_mlodszych.pdf | 624,05 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)