REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/16235
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorDudel, Barbara-
dc.date.accessioned2024-03-26T09:32:54Z-
dc.date.available2024-03-26T09:32:54Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationEdukacja elementarna w teorii i praktyce, pod red. Janiny Uszyńskiej-Jarmoc i Andrzeja Cichockiego, Białystok 2012, s. 241-260pl
dc.identifier.isbn978-83-61209-79-9-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/16235-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.description.abstractThe article presents the results of the research on the selected areas of mathematical education in classes I-III. Observations of mathematics classes, talks and interviews with teachers as weIl as surveys aIlowed to coIlect data about the style of conducting mathematics cIasses by teachers, their opinions on difficulties that students face while learning and methods of supporting mathematically-talented students.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humanapl
dc.titleO wybranych problemach edukacji matematycznej w klasach młodszychpl
dc.title.alternativeTeaching of Learning Math in Primary Schoolpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.description.referencesBalachowicz J. (2009), Style działań edukacyjnych nauczycieli klas początkowych. Między uprzedmiotowieniem a podmiotowością, Warszawa, WSP TWP.pl
dc.description.referencesBandura L. (1968), Trudności w procesie uczenia się, Warszawa, PZWS.pl
dc.description.referencesBrzezińska A. (1990), Swoboda czy przymus w wychowaniu. Styl pracy nauczyciela a rozwój indywidualności dziecka, "Wychowanie w Przedszkolu", nr 8.pl
dc.description.referencesGardner H. (2002), Inteligencje wielorakie: teoria w praktyce, tłum. A. Jankowski, Poznań, Media Rodzina.pl
dc.description.referencesGruszczyk-Kolczyńska E. (1997), Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki. Przyczyny, diagnoza, zajęcia korekcyjno-wyrównawcze, Warszawa, WSiP.pl
dc.description.referencesJeżak A. (2009), Społeczne funkcjonowanie uczniów z dyskalkulią w klasach młodszych, niepublikowana praca magisterska, Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytet w Białymstoku.pl
dc.description.referencesKiercul K. (2009), Styl pracy nauczyciela a rozumienie pojęć matematycznych klas młodszych szkoły podstawowej, niepublikowana praca magisterska, Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytet w Białymstoku.pl
dc.description.referencesKlus-Stańska D. (2004), Dziecko uzdolnione matematycznie. Adrian - odsłona pierwsza, [w:] Światy dziecięcych znaczeń, D. Klus-Stańska (red.), Warszawa, Żak.pl
dc.description.referencesKlus-Stańska D. (2004), Dziecko uzdolnione matematycznie. Adrian - odsłona pierwsza, [w:] Światy dziecięcych znaczeń, D. Klus-Stańska (red.), Warszawa, Żak.pl
dc.description.referencesKonieczko J. (2009), Sposoby wspierania uczniów klas I-III uzdolnionych matematycznie (na przykładzie Szkoły Podstawowej nr 2 i Społecznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Białymstoku), niepublikowana praca magisterska, Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytet w Białymstoku.pl
dc.description.referencesKotlarski K. (1990), Czynniki oddziałujące na poziom uzdolnień: (na przykładzie uzdolnień matematycznych), Poznań, Wydawnictwo Naukowe UAM.pl
dc.description.referencesKupisiewicz Cz., Kupisiewicz M. (2009), Słownik pedagogiczny, Warszawa, PWN.pl
dc.description.referencesOkoń W. (1981), Słownik pedagogiczny, Warszawa, PWN.pl
dc.description.referencesOszwa U. (2008), Zaburzenia rozwoju umiejętności arytmetycznych. Problem i terapii, Kraków, Impuls.pl
dc.description.referencesRozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół, Dz. U. Nr 4, poz. 17 2009.pl
dc.description.referencesRozporządzenie MEN z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach Dz. U. Nr 228. 2010.pl
dc.description.referencesRozporządzenie z dnia 19 grudnia 2001 r. w sprawie warunków i trybu udzielania zezwoleń na indywidualny program lub tok nauki oraz organizacji indywidualnego programu lub toku nauki, Dz. U. Nr 3 2002.pl
dc.description.referencesRozporządzenie z dnia 19 grudnia 2001 r. w sprawie warunków i trybu udzielania zezwoleń na indywidualny program lub tok nauki oraz organizacji indywidualnego programu lub toku nauki, Dz. U. Nr 3 2002.pl
dc.description.referencesSelikowitz M. (1999), Dysleksja i inne trudności w uczeniu się, Poznań, Prószyński i S-ka.pl
dc.description.referencesSternberg R.J., Spear-Swerling L. (2003), Jak nauczyć dzieci myślenia, tłum. O. i W. Kubińscy, Gdańsk, GWP.pl
dc.description.referencesStucki E. (1983), Edukacja wczesnoszkolna procesem stymulującym rozwój zdolności specjalnych, Bydgoszcz, Wydawnictwo WSP.pl
dc.description.referencesUstawa z dn. 7 września 1991 r. o systemie oświaty; Dz. U. 95 poz. 425 art. 1.pl
dc.description.referencesWłodarski Z. (1992), Człowiek jako wychowawca i nauczyciel, Warszawa, WSiP.pl
dc.description.firstpage241pl
dc.description.lastpage260pl
dc.identifier.citation2Edukacja elementarna w teorii i praktyce, pod red. Janiny Uszyńskiej-Jarmoc i Andrzeja Cichockiegopl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
B_Dudel_O_wybranych_problemach_edukacji_matematycznej_w_klasach_mlodszych.pdf624,05 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)