REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/1108
Tytuł: Limitations in the Work of Polish Teachers: Report of Research
Autorzy: Chmielińska, Aleksandra
Modrzejewska-Świgulska, Monika
Słowa kluczowe: Limitations in teachers’ work
Limitations in innovation in schools
State diagnosis
Data wydania: 2014
Data dodania: 26-cze-2014
Wydawca: Faculty of Pedagogy and Psychology, University of Bialystok
Źródło: Creativity. Theories – Research – Applications, Vol. 1, Issue 1, 2014, pp. 107-118
Abstrakt: The aim of this article is to present diagnostic research from 42 teaching teams in Polish schools. School reality is analysed in four areas of diagnosis: resources, difficulties, motivation and concerns. The authors analyse the barriers in teachers’ work, from the point of view of innovative approach/ task limitations in particular. They quote qualitative data sources, i.e. direct statements from practitioners teachers and report their subjective experiences.
Afiliacja: Monika Modrzejewska-Świgulska, Faculty of Educational Scences, University of Lodz, 46/48 Pomorska St., 91-408 Lodz, Poland; Aleksandra Chmielińska, Faculty of Educational Scences, University of Lodz, 46/48 Pomorska St., 91-408 Lodz, Poland
E-mail: Monika Modrzejewska-Świgulska: modrzejewska@lodz.uni.pl; Aleksandra Chmielińska: chmielinska@op.pl
URI: http://hdl.handle.net/11320/1108
DOI: 10.15290/ctra.2014.01.01.07
ISSN: 2354-0036
Typ Dokumentu: Article
Występuje w kolekcji(ach):Creativity. Theories – Research – Applications, 2014, Vol. 1, Issue 1

Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons