Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/1108
Tytuł: | Limitations in the Work of Polish Teachers: Report of Research |
Autorzy: | Chmielińska, Aleksandra Modrzejewska-Świgulska, Monika |
Słowa kluczowe: | Limitations in teachers’ work Limitations in innovation in schools State diagnosis |
Data wydania: | 2014 |
Data dodania: | 26-cze-2014 |
Wydawca: | Faculty of Pedagogy and Psychology, University of Bialystok |
Źródło: | Creativity. Theories – Research – Applications, Vol. 1, Issue 1, 2014, pp. 107-118 |
Abstrakt: | The aim of this article is to present diagnostic research from 42 teaching teams in Polish schools. School reality is analysed in four areas of diagnosis: resources, difficulties, motivation and concerns. The authors analyse the barriers in teachers’ work, from the point of view of innovative approach/ task limitations in particular. They quote qualitative data sources, i.e. direct statements from practitioners teachers and report their subjective experiences. |
Afiliacja: | Monika Modrzejewska-Świgulska, Faculty of Educational Scences, University of Lodz, 46/48 Pomorska St., 91-408 Lodz, Poland; Aleksandra Chmielińska, Faculty of Educational Scences, University of Lodz, 46/48 Pomorska St., 91-408 Lodz, Poland |
E-mail: | Monika Modrzejewska-Świgulska: modrzejewska@lodz.uni.pl; Aleksandra Chmielińska: chmielinska@op.pl |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/1108 |
DOI: | 10.15290/ctra.2014.01.01.07 |
ISSN: | 2354-0036 |
Typ Dokumentu: | Article |
Występuje w kolekcji(ach): | Creativity. Theories – Research – Applications, 2014, Vol. 1, Issue 1 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
A._Chmielinska,_M._Modrzejewska-Swigulska,_Limitations_in_the_Work_of_Polish_Teachers_Report_of_Research.pdf | 320,66 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL