REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/10272
Tytuł: Futbol – sportowa rywalizacja czy komercyjna rozrywka? (Siergiej Samsonow Ноги)
Inne tytuły: Football – sport competition or commercial entertainment? (S. Samsonov Nogi)
Autorzy: Kalita, Liliana
Słowa kluczowe: czas wolny
mediatyzacja
konsumpcjonizm
tożsamość
free time
mediatization
consumerism
identity
Data wydania: 2020
Data dodania: 2-mar-2021
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Studia Wschodniosłowiańskie, T. 20, 2020, s. 31-42
Abstrakt: The analysis concentrates on mediatisation and commercialization processes of sport in the contemporary world, and their update in Sergey Samsonov’s work Ноги. The bearer of the idea is a talented Russian football player, reduced to the advertised product and contemporary sport gadget. The situation poses questions relating to the identity and individuality of the hero, as well as possibilities of protection against mechanisms of commercialization; in the broader sense, it epitomizes the condition of the world we all live in.
Afiliacja: Uniwersytet Gdański, Wydział Filologiczny, Instytut Rusycystyki i Studiów Wschodnich
E-mail: liliana.kalita@ug.edu.pl
URI: http://hdl.handle.net/11320/10272
DOI: 10.15290/sw.2020.20.03
ISSN: 1642–557X
metadata.dc.identifier.orcid: 0000-0002-6025-2643
Typ Dokumentu: Article
Występuje w kolekcji(ach):Studia Wschodniosłowiańskie, 2020, tom 20

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
SW_20_2020_L_Kalita_Futbol_sportowa_rywalizacja_czy_komercyjna_rozrywka.pdf214,81 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)