REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/10167
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorСилкович, Лилия-
dc.date.accessioned2021-01-28T07:08:18Z-
dc.date.available2021-01-28T07:08:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationLinguodidactica, T. 24, 2020, s. 255-264pl
dc.identifier.issn1731-6332-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/10167-
dc.description.abstractArtykuł daje wgląd w kilka podstawowych wskazówek koncepcyjnych dotyczących tego, jak zaprojektować uniwersytecki podręcznik do języków obcych jako narzędzie rozwijania kompetencji międzykulturowej komunikacji uczniów. Zdefiniowano podstawowe podejścia metodologiczne i zasady ich tworzenia. Ponadto zaprezentowano nowatorski podręcznik ukierunkowany na przygotowanie przyszłego nauczyciela języków obcych do komunikacji międzykulturowej, zaprojektowany zgodnie z opisanymi wymaganiami.pl
dc.description.abstractThe article gives an insight into some basic conceptual guidelines on how to design a university foreign language textbook as a tool for developing students’ intercultural communicative competence. The fundamental methodological approaches and principles for creating it are defined. In addition, an innovative textbook focused on preparing a future foreign language teacher for intercultural communication, designed in accordance with the described requirements, is presentedpl
dc.language.isorupl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectpodręczniki do nauki w języku obcympl
dc.subjectszkolenie w zakresie komunikacji międzykulturowejpl
dc.subjectzasady projektowania pomocy dydaktycznychpl
dc.subjectpodejścia metodologicznepl
dc.subjectforeign language textbookspl
dc.subjectteaching intercultural communicationpl
dc.subjectprinciples for designing textbookspl
dc.subjectmethodological approachespl
dc.titleКонцептуальные основания разработки учебного пособия, ориентированного на подготовку будущего учителя иностранного языка к межкультурной коммуникацииpl
dc.title.alternativeKoncepcyjne podstawy rozwoju pomocy naukowej zorientowanej na przygotowanie przyszłego nauczyciela języka obcego do komunikacji międzykulturowejpl
dc.title.alternativeСonceptual foundations for designing a textbook focused on preparing a future foreign language teacher for intercultural communicationpl
dc.typeArticlepl
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2020;-
dc.identifier.doi10.15290/lingdid.2020.24.18-
dc.description.Emailsilkovichl@mail.rupl
dc.description.AffiliationМинский государственный лингвистический университет, Кафедра лингводидактики и методики обучения иностранным языкамpl
dc.description.referencesAzimov E.G., Shchukin A.N., Novyj slovar` metodicheskix terminov i ponyatij (teoriya i praktika obucheniya yazykam), Moskva 2009.pl
dc.description.referencesGudykunst W.B., Towards a Theory of Effective Interpersonal and Intergroup Communication, „International and Intercultural Communication Annual” 1993, vol. 17, pp. 33–71.pl
dc.description.referencesPassov E.I., Kommunikativnaya metodika obucheniya inoyazychnomu govoreniyu, Moskva 1985.pl
dc.description.referencesSafonova V.V., Silkovich L.A., Exploring the World of Intercultural Communication and Co-operation, Moskva 2019.pl
dc.description.volume24pl
dc.description.firstpage255pl
dc.description.lastpage264pl
dc.identifier.citation2Linguodidacticapl
dc.identifier.orcid0000-0001-6788-0733-
Występuje w kolekcji(ach):Linguodidactica, 2020, tom XXIV

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Linguodidactica_24_L_Silkovic_Konceptualʹnye_osnovania_razrabotki_ucebnogo_posobia.pdf169,19 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)