Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/1014
Tytuł: | Текст учебника как составляющая педагогической синергетики |
Inne tytuły: | An Educational text as a part of the pedagogical synergy Tekst podręcznika jako składnik synergii pedagogicznej |
Autorzy: | Zubow, Aleksandr Wasilewicz |
Słowa kluczowe: | Александр Васильевич Зубов pedagogical synergy teaching applied linguistics descriptors focal points |
Data wydania: | 2013 |
Data dodania: | 16-kwi-2014 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Linguodidactica, tom XVII, 2013, s. 251-258 |
Abstrakt: | The article reveals the essence of pedagogical synergy. The author display the certain significant
terms of the synergetics approach to teaching. He examines the possible organization of
information in educational texts which will contribute to the implementation in practice of
pedagogical synergy Celem artykułu jest wyjaśnienie istoty synergii pedagogicznej. Autor przedstawia konkretne istotne warunki realizacji podejścia synergicznego do działalności pedagogicznej i rozpatruje możliwą organizację informacji w tekstach dydaktycznych, które sprzyjają wdrożeniu synergii pedagogicznej. |
Nota biograficzna: | Минский государственный лингвистический университет |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/1014 |
DOI: | 10.15290/lingdid.2013.17.18 |
ISSN: | 1731-6332 |
Typ Dokumentu: | Article |
Występuje w kolekcji(ach): | Linguodidactica, 2013, tom XVII |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Linguodidactica_17_Zubow.pdf | 128,8 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)