REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/5826
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorNiedzielski, Eugeniusz-
dc.date.accessioned2017-08-28T12:13:02Z-
dc.date.available2017-08-28T12:13:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationOptimum. Studia Ekonomiczne, Nr 2(86) 2017, s. 146-154pl
dc.identifier.issn1506-7637-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/5826-
dc.description.abstractW artykule przedstawiono wyniki badań dotyczących źródeł i poziomu satysfakcji z pracy oraz jej wpływu na zmotywowanie pracowników w kontekście utożsamiania się z celami organizacji oraz zadaniami pracowniczymi. Badania wykazały względnie wysoki poziom zadowolenia z pracy, który jest obniżany przez: niski poziom wynagrodzeń, brak uznania ze strony pracodawcy, niekorzystny wizerunek organizacji.pl
dc.description.abstractThe paper presents the results of research on the sources and levels of job satisfaction and its impact on the motivation of employees in terms of their identification with their organisation's goals and staff tasks. Studies have shown a relatively high level of job a negative image of the organisation.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectadministracja publicznapl
dc.subjectsatysfakcja z pracypl
dc.subjectjakość usługpl
dc.subjectpublic administrationpl
dc.subjectjob satisfactionpl
dc.subjectservice qualitypl
dc.titleŹródła i poziom satysfakcji z pracy w instytucji administracji publicznej na przykładzie oddziału wojewódzkiego ZUSpl
dc.title.alternativeSources and levels of job satisfaction in public administration institutions: the case of provincial branch of ZUSpl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/ose.2017.02.86.10-
dc.description.Emailkoiz@uwm.edu.plpl
dc.description.AffiliationWydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztyniepl
dc.description.referencesBednarska M., 2016, Satysfakcja z pracy i jej wpływ na lojalność wobec pracodawcy, Studium Sektora HORECA, ,,Organizacja i Kierowanie”, nr 1.pl
dc.description.referencesBiałas S., Litwin J., 2013, Poziom satysfakcji z pracy pracowników administracji publicznej na przykładzie Urzędu X, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, nr 24(97), Siedlce.pl
dc.description.referencesBorowska-Pietrzak A., 2014, Dezagregacja czynników w modelu poczucia satysfakcji zawodowej, ,,Nauki o Zarządzaniu”, nr 1 (18).pl
dc.description.referencesCelik M., 2011, A theoretical aproach to the job satisfaction, “Polish Journal of Management Studies”, vol. 4.pl
dc.description.referencesDrozdowski G., 2013, Motywowanie pracowników w organizacjach publicznych, t. IX, Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie, Sulechów.pl
dc.description.referenceshttp://www.cbos.pl (data wejścia: 27.05.2016).pl
dc.description.referenceshttp://piotrlenik.pl (data wejścia: 22.04.2016).pl
dc.description.referencesKulikowski K., 2016, Wykorzystanie wskaźników satysfakcji z pracy w procesie zarządzania ludźmi – zarys problemu i propozycja narzędzia badawczego, ,,Organizacja i Kierowanie”, nr 1.pl
dc.description.referencesMruk H., 2012, Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl
dc.description.referencesNieżurawski L., Witkowska J., 2007, Pojęcie satysfakcji klienta, ,,Problemy Jakości”, nr 7.pl
dc.description.referencesStoma M., 2012, Modele i metody pomiaru jakości usług, Q&R, Lublin.pl
dc.description.pages146-154pl
dc.description.number2(86)-
dc.description.firstpage146-
dc.description.lastpage154-
dc.identifier.citation2Optimum. Studia Ekonomicznepl
Występuje w kolekcji(ach):Optimum. Studia Ekonomiczne, 2017, nr 2(86)

Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)